Перейти к содержанию

Жилец

Пользователь
  • Публикаций

    27
  • Зарегистрирован

  • Посещение


Активность репутации

  1. Upvote
    Жилец получил реакцию от Ronnie в Выбор интернет-провайдера   
    Я бы предложила Триолан.

    У андернета постоянно меняются каналы и нет элементарных футболов, чтобы смотреть Лигу чемпионов :angry:
  2. Upvote
    Жилец отреагировална Lyudmila в Режим пропуска во двор и дом посторонних людей   
    1. готова, только в случае создания ОСББ.  
     
    2. касательно земли ответ КМДА "За наслідками розгляду, в частині, що відноситься до компетенції Департаменту, повідомляємо наступне.
    Земельна ділянка площею 19047,65 (обліковий код 88:008:022) на вул. Авіаконструктора Ігоря Сікорського, 1, 1а, 1б на підставі технічного звіту по встановленню зовнішніх меж землекористування обліковується за товариством з обмеженою відповідальністю «Ковальська-Житлосервіс».
    Інформація щодо державної реєстрації вказаної земельної ділянки у Державному земельному кадастрі та державної реєстрації речових прав на неї у міському земельному кадастрі відсутня.
    На теперішній час в зв’язку із набранням чинності Законів України «Про Державний земельний кадастр» та «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» з 01 січня 2013 року ведення Державного земельного кадастру в місті Києві здійснюється виключно територіальним органом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, а реєстрація прав на земельні ділянки здійснюється суб’єктами державної реєстрації прав, які визначені Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень». "
  3. Upvote
    Жилец отреагировална mxx в Режим пропуска во двор и дом посторонних людей   
    мое мнение такое:
    1. Въезд только по нажатию кнопки на брелке у жильца. Гости - могут оставить машину снаружи. Если сильно надо заехать - владелец встречает у шлагбаума, и вместе ищут место. "Охрана" открывает шлагбаум только такси, скорой, полиции, пожарке. как исключение - еще можно доставке открывать, но с проверкой документов.
    2. Вход - рабочий турникет, магнитный ключ. Если гости - то домофон от входов в квартиру, или звонок охранника владельцу с вопросом. В крайнем случае - гости сами звонят жильцу, и он их встречает.
    3. Сотрудники офисов - за территорией. Или же если они арендуют паркинг - то у них будут брелки, и они тогда смогут заезжать.
     
    Готов подписать групповое заявление.
     
    п.с. может и скептично, но понимаю что это все утопия, так как ниодин из пунктов контролировать мы не сможем. Охранники скорее всего будут открывать шлагбаумы "гостям" из соседних домой за чирвончик, и что бы лишний раз не утруждать себя звонком - будут пускать людей, которые будут говорить им дома и номера квартир.
  4. Upvote
    Жилец отреагировална Ronnie в Выбор интернет-провайдера   
    Мав досвід з ланетом декілька років до переїзду в ЗО. Був задоволений. Білінк і тріолан у знайомих, теж непогані відгуки. Я за конкуренцію- коли один провайдер не підійде, можна легко буде перейти на інший
  5. Upvote
    Жилец отреагировална toma в Выбор интернет-провайдера   
    Вроді все влаштовує (крім проблеми з сертифікатами на сайті), але конкуренція піде на користь. Бісить тільки зноска в розділі "акції"
     

      Маю позитивний досвід з Lanet - хотів би бачити його в свому будинку.
     
    Вказувати вимоги до послуг і цін не бачу змісту - на ринку досить адекватна конкуренція щоб всі солідні провайдери були приблизно на одному рівні в цьому плані і мали гнучкі тарифні плани які підходять переважній більшості.
     
    Головне щоб тут не було ВОЛЯ кабель!
  6. Upvote
    Жилец отреагировална Leo в Выбор интернет-провайдера   
    В связи с тем, что некоторые жильцы считают интернет-провайдера Undernet монополистом в ЖК Зеленый остров, предлагаю в этой теме высказать свои пожелания о другом провайдере:
     
    - название желаемого провайдера
    - перечень необходимых услуг
    - цена и качество предоставляемых услуг.
  7. Upvote
    Жилец отреагировална vil100 в жалоба на действия (бездействие) ЖЭД   
    Голові Шевченківської РДА  Горязі Олегу Олексійовичу
                                                                                             01030     Київ  вул. Б. Хмельницького     24
                                             Президенту Асоціації  «Промислово – будівельна  група  Ковальська"
                                                                                                01011     Київ вул. Панаса Мирного 4 
                                                                                                     Пилипенко Олександру Сергійовичу
                                                                 Генеральному Директору  ТОВ «Ковальська-Житлосервіс»
                                                                                                      02141         Київ вул.  Є .Чевдар 3                               
                                                                                                                             Муляру Миколі Іллічу
                                                           Копія  Начальнику ЖЕД 16 ТОВ «Ковальська- Житлосервіс
                                                                                                                     Київ вул. Сікорського 1                                                                                                           
                                                                                                                 Остапенко Світлані Григорівні
                                                                                                           Лущеко Володимира Івановича
                                                                                                                 Київ вул. Сікорського 1б кв146.
                                                                                                                        Тел. 067 653 31 28.
                                                                                                                                
                                                                     С к а р г а
                    На Заяву від 05.09.2014 р. прийнятою для розгляду 09.09.2014р.
                          ( Підписана мешканцями будинку в кількості 17 осіб).
    Заява не розглянута в передбачений Законом термін. Питання викладені в Заяві не потребують додаткового вивчення ст.20 Закону України про звернення громадян. Навпаки що до заходів до підготовки дому до експлуатації його в Осіннє – Зимового періоду повинні вирішуватися негайно.
    Згідно Закону України «Про Житлові Комунальні послуги» ТОВ «Ковальська – Житлосервіс» повинно надавати послуги відповідно до нормативів ,норм ,стандартів що передбачено Законодавством України.
    Ними (ТОВ Ковальська-Житлосервіс) порушені пункти ст.20 що до прав споживача це 1. 1- надання якісних послуг,1.2- отримання інформації про послуги,1.4-усунення недоліків у наданні послуг, 1.5- зменшення розміру оплати, 1.8- здійснення перевірки послуг в порядку встановленим Кабінетом Міністрів України.  3. 1- укладення договору на надання послуг.
    Ст.21 що до обов’язків виконавця це 2.1- забезпечення якісних послуг,2.3-укласти договір,2.4- надання інформації про перелік послуг ,структуру  , 2.5- підготовка до осіннє – зимового періоду, 2.6-розглянути в відповідний термін скарги, 2.9- вести облік вимог(претензій) споживачів.
    Згідно до ДБН В 2.5 -64 п.6.2 -температура води в місцях водозбору повинна бути не менше 55 * С а циркуляційної не менше 50*С. п.6.6 – тиск питної води повинен бути не більше 0,45 МПа, а на відмітці найвище розташованих приладів не менше 0,20 МПа але не більше 0,45 МПа , п.7.5- якщо тиск більший за вказаний  п.6.6 то треба встановити регулятори тиску або забезпечити зонне водопостачання з урахуванням ДБН В 2.2-24 п.5.5. (СНиП 2-2-24) . При зонуванні насосне обладнання необхідно влаштувати окремо для кожної зони. Тиск повинен підтримуватись – автоматично.
    Виповнюємо розрахунок.
    Вільний тиск в системі розраховують по формулі Нг=Нпл+(н-1)Нєт+Нпр. Де Нпл =10 м. Н =24 поверхи, Нєт =4м. Нпл= висота останньої точки водо розбору = 0,9 м.
    10+(24-1)*4+0,9 = 102,9 метри або 10,3 АТМ ,чи 1,03 МПа. У нашому випадку тиск до 09.09.2014р.був 0,85 МПа що менше зазначених показників на 2 АТМ чи 0,2 МПа. Що є порушенням норм Законодавства України.
    Температура гарячої води в даний час від 40 до 44 * С , тиск на 22 поверсі 0,17 МПа а на 24 поверсі не більше 0,9 МПа. При цьому не забезпечується норма СНиП 2.04.01 п.3.2 де мінімальна витрата води = 0,3 л/с. це десь 0,25 МПА. Зазначаю, що побутова техніка (посудомийна ,пральна машина) розрахована на мінімальний допустимий тиск в 0,1 МПА. Одночасна робота цих приладів може привести до виходу їх зі строю.
    Прошу виправити вказані порушення які мають місце з початку заселення будинку і зробити перерахунок послуг які наданні в неналежному виді і об’ємі.
    11.09.2014 року ЖЄД - 16 підвищив тиск в мережі водопостачання на 0,05 МПа і температуру носія на 2-3 *С (стало 44-46 градусів) що не дало відповідних результатів і зроблено було, на мою думку, для формальної відповіді на мою Заяву від 09.09.2014 р. Це не підхід до справи. Тиск на 24 жилому поверсі в квартирі повинен бути не меншим 0,2 МПа і мінімальною витратою води 0,3 л/с  а температура носія не менше 50* С  - згідно Законодавства України.
    З 19.09.2014 все стало як було, температура теплоносія впала до 40-44 градусів, тиску в водопроводі згідно норм так і нема. Щоб навести порядок при оплаті недогрітої гарячої води і не провокувати судові справи, просимо - дозволити встановити в квартирах багатотарифні лічильники гарячої води типу «Архімед» чи інші, прилади які сертифіковані в Україні.
    Згідно розпорядженню КМДА від 09.03.2011р № 307 про впорядкування послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій в м. Києві ТОВ «Ковальська-Житлосервіс» повинно здійснювати прибирання на лісничих клітинах : п.2… Вологе прибирання до 3 поверху –щоденно крім вихідних і святкових днів ,миття 2 рази на місяць. На вищих поверхах – підмітання 2 рази в місяць і миття 2 рази в місяць; вологе обмітання ,вологе обмітання павутиння ,бруду зі стін, стель ,вологе протирання карнизів, підвіконь…раз в місяць. Контроль за  своєчасною заміною ламп –щоденно, догляд за домовим  устаткуванням. п.4.Прибтрання ліфтових кабін, п.9. перевірка стану домових каналів, п.10. Забезпечення роботи систем протипожежної автоматики. Цих послуг ми не отримуємо.
    В будинку відсутні засоби пожежогасіння (вогнегасники, пожарні рукави) , не забезпечений проїзд до будинку пожарної техніки. ДБН 2.2-15 2005.
    В ліфтах призначених для перевезення людей перевозиться будівельні матеріали(цемент, шпаклівка, клей і т. п.) все це за ногами носиться в квартиру. Вантажний ліфт який знаходиться на вході в під’їзд не використовується.
    Система охорони не працює. Не працюють прилади безпеки під’їзду , хвірток (вийшли з ладу і зняті),не ведеться охорона території комплексу хоч за цю послугу знімається плата. На території знаходяться автомобілі які не належать жителям Зеленого Острова. Відсутня система пропуску. Пропуски на в’їзд видаються без перевірки документів на право власності чи оренди приміщення, документа особи яка бере перепустку, техпаспорту автомобіля.  Не ведеться контроль за автомобілями які зупиняються на тротуарах, газонах. Не зроблена розмітка міст для стоянок автомобілів жителів і гостей комплексу.
    В під’їздах нема енергозберігаючих технологій (світло використовується не раціонально),не зроблені роботи до підготовки до зими ( є поломані двері , інші не обладнані пружинами чи доводками). Це призведе до надмірної трати Теплової і Електричної енергії і її неправової оплати жителями дому. Мі не бажаємо платити за чиєсь недбальство ,чи скоріше за все некомпетентність.
    Вхід в під’їзд ,не забезпечує проникнення  холодного повітря в будівлю. Місце консьєржа не утеплено. Зимою вони користуються електрообігрівачами ,що призводить до додаткової оплати мешканцями витрат на освітлення під’їзду. Відразу виникає питання – наскільки це Законно? Де договір на надання послуг на цей вид діяльності? Розрахунок витрат і проект робочого місця працівника. Прошу надати ці документи.
    Двері на допоміжну пожарну сходову клітину пошкоджені, там немає системи опалення (не передбачено проектом) і холодне повітря буде проникати до останнього 24 поверху. Крім того на цьому вході  не забезпечується система охорони дому. Консьєрж не контролює ці двері. Це зводить нанівець саму природу надання послуг охорони (консьєржа).
    В під’їздах нема інформації про перелік надання послуг , тарифів і їх обґрунтування.
    Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України № 869 від 01.06.2011р і наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово- комунального господарства України № 390 від 30.07.2012р. п.2.7 прошу надати мені вичерпну інформацію по цим питанням ,в письмовому виді.
    По факту порушень скласти відповідні Акти, зробити перерахунок неякісно наданих послуг, виправити недоліки в роботі Товариства.
                                                                                        Лущеко В.І.  кв.146 .
  8. Upvote
    Жилец отреагировална Sosed в Паркуюсь как МУДАК   
    Вот еще один поплатился своим наплевательским отношением к жильцам дома 1а спущенным колесом.



  9. Upvote
    Жилец отреагировална Leo в Паркуюсь как МУДАК   
    Владельца наказали соседи, спустив четыре колеса. Спасибо за предоставленные фото и низкий поклон за наказание "мудака".



  10. Upvote
    Жилец отреагировална Добряк в Паркуюсь как МУДАК   
    Предупредить запиской.
    Предупредить запиской и спущенными колесами.
    С высоты третьей фотографии мог совершенно случайно упасть кирпич... всегда опасно стоять около новостроек...
  11. Upvote
    Жилец отреагировална Sosed в Паркуюсь как МУДАК   
    Строители оставили автофургон в неположенном месте, создавая тем самым проблему въезда-выезда авто из ЖК - поплатились двумя спущенными колесами!




  12. Upvote
    Жилец отреагировална vil100 в Паркуюсь как МУДАК   
    Да буду Козл.м! но ставить автомобиль на платную парковку не буду. Аренда стоит 1000 гр.Грубо 30 гр в день.
    Я буду ставить машину на тротуаре,во втором или третьем ряду на дороге,скоро выеду на детскую площадку (жаль забор поставили),заеду на газон ишь цветов насадили - места на парковку нет!!!! Мусорные бачки долой!!! Что еще?
     Вы - Покупали квартиру,мозги включали где свое сокровище ставить? Нет ,тогда не говорите ерунды!
     
    Вот Вам и ответ на вопрос о контингенте жителей и их отношением (скотск.м) к окружающим. :blink:
  13. Upvote
    Жилец отреагировална pioneer в Правила парковки и спущенные колеса   
    Все тротуары для пешеходов если только на них нет разметки для парковки!!!! Расстояние для прохода пешеходов 2,00 метра!
  14. Upvote
    Жилец отреагировална pioneer в Правила парковки и спущенные колеса   
    Нет, можете пробовать! Тротуары для пешеходов! Увижу машину на тротуаре - выговор охране и спущенные колеса!
  15. Upvote
    Жилец отреагировална pioneer в Правила парковки и спущенные колеса   
    Буду спускать колёса тем, кто припаркует машину на тротуаре!!!
  16. Upvote
    Жилец отреагировална Добряк в "Склад" Пиццерии на центральном входе в комплекс   
    Надо определить и вывесить таблички, обозначив места для курения во дворе!!!
  17. Upvote
    Жилец отреагировална Татьяна в "Склад" Пиццерии на центральном входе в комплекс   
    Я часто пользуюсь центральным входом в наш комплекс. Мне "муляет глаз" безобразно сложанные столики стульчики и всякий хлам пиццерии. Центральный вход он есть - центральным - так чтоб не было стыдно провести гостей - а там вот такая картина(((( На каком основании, пиццерия заграмождает проход? Я сомневаюсь что они платят арендную плату за охраняемое хранения в общедоступных местах. Соседи, это же новый комплекс!!!!! Надо боротся с этим, а то что будет через 5 лет?!!!
  18. Upvote
    Жилец отреагировална vil100 в Горячая вода - оплата, качество.   
    И еще в адеквате?
  19. Upvote
    Жилец отреагировална pioneer в Паркуюсь как МУДАК   
    Купите дополнительную панель или заезжайте на четыре стоянки по "спросили показал" в наш комплекс по пропуску на панели!!!
  20. Upvote
    Жилец отреагировална Rasswet в Паркуюсь как МУДАК   
    Уважаемые соседи которые паркуют автомобили под подъездами, внимательно почитайте и придерживайтесь правил парковки во дворе и придомовой территории. Не нужно выезжать на бордюры и газоны, а также парковать авто препятствуя подъезд к подъезду. Для нас построили паркинг! Кто будет продолжать пох...истично относится к окружающим, к тем будут применены законные методы влияния!
  21. Upvote
    Жилец отреагировална vil100 в Проходной двор   
    Понял, спасибо Оля, за понимание. Обещали много, это точно! Сегодня говорил с начальником ЖЭКа , понял если сами не возьмемся ничего не будет. Так же говорил с старшим охранником , та же картина что и в ЖЭКе. И последнее в разговор с начальницей влез жилец в вышиванке, и на повышенных тонах сказал что никому не собираеться показывать пропуск и вообще он никому ничего не обязан. Обидно было что вышиванку носит Хамло! Вот так.:(
  22. Upvote
    Жилец получил реакцию от vil100 в Паркуюсь как МУДАК   
  23. Upvote
    Жилец отреагировална vil100 в Паркуюсь как МУДАК   
    Посмотрел есть ли датчики, ЕСТЬ !!!! Вас обманули охранники! Проверил их работу ,работают. Если автомобиль будет пересекать шламбаугм то он не закроеться - однозначно! этот вопрос - сняли.
    А по остальным надо решать.
    Или пока пользоваться пропусками (с номерами телефонов) и обязательным их пребыванием на панели или брелками.
    чужим автомобилям(в том числе рабочим строителям) место на платной парковке!!!
  24. Upvote
    Жилец отреагировална vil100 в Проходной двор   
    Я зрозумів  :)
    - цитата: Безопасность. Придомовая территория и паркинг «Зеленого острова» имеют круглосуточную охрану и ограждены от жителей соседних домов !!! З цим я погоджуюсь.Ось тільки цого нама! Огорожа є, а охорони ні! Є люди які отримують гроші не виконуючи своі функціональні обов"язки.
    А друга частина цитати : Рядом с комплексом находятся посольства США и Казахстана, что значительно повышает уровень безопасности района. Це трішки не так якщо говорити толерантно. можете перевірити. Охорона відомсв цих Краін не покине своє місце чергування .
    Так що дорога Олю, в кожному жарті е доля жарту а все інше -Правда.
    Пробачте ,не сприміть за образу.
    У мене душа болить коли бачу таке відношення до майна і людей з боку ЖЄКу.
  25. Upvote
    Жилец отреагировална Sosed в Проезд авто по пешеходной дорожке в парке   
    Вчера видел спокойно проезжающий Lanos темного цвета по пешеходной дорожке парка вдоль нашего забора в сторону посольства США. Навстречу авто три человека и женщина с детской каляской. Что поражает в этом случае, так это то, что шли бараны или овцы, которых давили, давят и будут давить!!! Они просто покорно сошли на травку и пропустили авто не сказав ни слова мудаку водителю.
×