Перейти к содержанию
vil100

жалоба на действия (бездействие) ЖЭД

Рекомендуемые сообщения

                                                               Голові Шевченківської РДА  Горязі Олегу Олексійовичу
                                                                                         01030     Київ  вул. Б. Хмельницького     24
                                         Президенту Асоціації  «Промислово – будівельна  група  Ковальська"
                                                                                            01011     Київ вул. Панаса Мирного 4 
                                                                                                 Пилипенко Олександру Сергійовичу
                                                             Генеральному Директору  ТОВ «Ковальська-Житлосервіс»
                                                                                                  02141         Київ вул.  Є .Чевдар 3                               
                                                                                                                         Муляру Миколі Іллічу
                                                       Копія  Начальнику ЖЕД 16 ТОВ «Ковальська- Житлосервіс
                                                                                                                 Київ вул. Сікорського 1                                                                                                           
                                                                                                             Остапенко Світлані Григорівні
                                                                                                       Лущеко Володимира Івановича
                                                                                                             Київ вул. Сікорського 1б кв146.
                                                                                                                    Тел. 067 653 31 28.
                                                                                                                            
                                                                 С к а р г а
                На Заяву від 05.09.2014 р. прийнятою для розгляду 09.09.2014р.
                      ( Підписана мешканцями будинку в кількості 17 осіб).
Заява не розглянута в передбачений Законом термін. Питання викладені в Заяві не потребують додаткового вивчення ст.20 Закону України про звернення громадян. Навпаки що до заходів до підготовки дому до експлуатації його в Осіннє – Зимового періоду повинні вирішуватися негайно.
Згідно Закону України «Про Житлові Комунальні послуги» ТОВ «Ковальська – Житлосервіс» повинно надавати послуги відповідно до нормативів ,норм ,стандартів що передбачено Законодавством України.
Ними (ТОВ Ковальська-Житлосервіс) порушені пункти ст.20 що до прав споживача це 1. 1- надання якісних послуг,1.2- отримання інформації про послуги,1.4-усунення недоліків у наданні послуг, 1.5- зменшення розміру оплати, 1.8- здійснення перевірки послуг в порядку встановленим Кабінетом Міністрів України.  3. 1- укладення договору на надання послуг.
Ст.21 що до обов’язків виконавця це 2.1- забезпечення якісних послуг,2.3-укласти договір,2.4- надання інформації про перелік послуг ,структуру  , 2.5- підготовка до осіннє – зимового періоду, 2.6-розглянути в відповідний термін скарги, 2.9- вести облік вимог(претензій) споживачів.
Згідно до ДБН В 2.5 -64 п.6.2 -температура води в місцях водозбору повинна бути не менше 55 * С а циркуляційної не менше 50*С. п.6.6 – тиск питної води повинен бути не більше 0,45 МПа, а на відмітці найвище розташованих приладів не менше 0,20 МПа але не більше 0,45 МПа , п.7.5- якщо тиск більший за вказаний  п.6.6 то треба встановити регулятори тиску або забезпечити зонне водопостачання з урахуванням ДБН В 2.2-24 п.5.5. (СНиП 2-2-24) . При зонуванні насосне обладнання необхідно влаштувати окремо для кожної зони. Тиск повинен підтримуватись – автоматично.
Виповнюємо розрахунок.
Вільний тиск в системі розраховують по формулі Нг=Нпл+(н-1)Нєт+Нпр. Де Нпл =10 м. Н =24 поверхи, Нєт =4м. Нпл= висота останньої точки водо розбору = 0,9 м.
10+(24-1)*4+0,9 = 102,9 метри або 10,3 АТМ ,чи 1,03 МПа. У нашому випадку тиск до 09.09.2014р.був 0,85 МПа що менше зазначених показників на 2 АТМ чи 0,2 МПа. Що є порушенням норм Законодавства України.
Температура гарячої води в даний час від 40 до 44 * С , тиск на 22 поверсі 0,17 МПа а на 24 поверсі не більше 0,9 МПа. При цьому не забезпечується норма СНиП 2.04.01 п.3.2 де мінімальна витрата води = 0,3 л/с. це десь 0,25 МПА. Зазначаю, що побутова техніка (посудомийна ,пральна машина) розрахована на мінімальний допустимий тиск в 0,1 МПА. Одночасна робота цих приладів може привести до виходу їх зі строю.
Прошу виправити вказані порушення які мають місце з початку заселення будинку і зробити перерахунок послуг які наданні в неналежному виді і об’ємі.
11.09.2014 року ЖЄД - 16 підвищив тиск в мережі водопостачання на 0,05 МПа і температуру носія на 2-3 *С (стало 44-46 градусів) що не дало відповідних результатів і зроблено було, на мою думку, для формальної відповіді на мою Заяву від 09.09.2014 р. Це не підхід до справи. Тиск на 24 жилому поверсі в квартирі повинен бути не меншим 0,2 МПа і мінімальною витратою води 0,3 л/с  а температура носія не менше 50* С  - згідно Законодавства України.
З 19.09.2014 все стало як було, температура теплоносія впала до 40-44 градусів, тиску в водопроводі згідно норм так і нема. Щоб навести порядок при оплаті недогрітої гарячої води і не провокувати судові справи, просимо - дозволити встановити в квартирах багатотарифні лічильники гарячої води типу «Архімед» чи інші, прилади які сертифіковані в Україні.
Згідно розпорядженню КМДА від 09.03.2011р № 307 про впорядкування послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій в м. Києві ТОВ «Ковальська-Житлосервіс» повинно здійснювати прибирання на лісничих клітинах : п.2… Вологе прибирання до 3 поверху –щоденно крім вихідних і святкових днів ,миття 2 рази на місяць. На вищих поверхах – підмітання 2 рази в місяць і миття 2 рази в місяць; вологе обмітання ,вологе обмітання павутиння ,бруду зі стін, стель ,вологе протирання карнизів, підвіконь…раз в місяць. Контроль за  своєчасною заміною ламп –щоденно, догляд за домовим  устаткуванням. п.4.Прибтрання ліфтових кабін, п.9. перевірка стану домових каналів, п.10. Забезпечення роботи систем протипожежної автоматики. Цих послуг ми не отримуємо.
В будинку відсутні засоби пожежогасіння (вогнегасники, пожарні рукави) , не забезпечений проїзд до будинку пожарної техніки. ДБН 2.2-15 2005.
В ліфтах призначених для перевезення людей перевозиться будівельні матеріали(цемент, шпаклівка, клей і т. п.) все це за ногами носиться в квартиру. Вантажний ліфт який знаходиться на вході в під’їзд не використовується.
Система охорони не працює. Не працюють прилади безпеки під’їзду , хвірток (вийшли з ладу і зняті),не ведеться охорона території комплексу хоч за цю послугу знімається плата. На території знаходяться автомобілі які не належать жителям Зеленого Острова. Відсутня система пропуску. Пропуски на в’їзд видаються без перевірки документів на право власності чи оренди приміщення, документа особи яка бере перепустку, техпаспорту автомобіля.  Не ведеться контроль за автомобілями які зупиняються на тротуарах, газонах. Не зроблена розмітка міст для стоянок автомобілів жителів і гостей комплексу.
В під’їздах нема енергозберігаючих технологій (світло використовується не раціонально),не зроблені роботи до підготовки до зими ( є поломані двері , інші не обладнані пружинами чи доводками). Це призведе до надмірної трати Теплової і Електричної енергії і її неправової оплати жителями дому. Мі не бажаємо платити за чиєсь недбальство ,чи скоріше за все некомпетентність.
Вхід в під’їзд ,не забезпечує проникнення  холодного повітря в будівлю. Місце консьєржа не утеплено. Зимою вони користуються електрообігрівачами ,що призводить до додаткової оплати мешканцями витрат на освітлення під’їзду. Відразу виникає питання – наскільки це Законно? Де договір на надання послуг на цей вид діяльності? Розрахунок витрат і проект робочого місця працівника. Прошу надати ці документи.
Двері на допоміжну пожарну сходову клітину пошкоджені, там немає системи опалення (не передбачено проектом) і холодне повітря буде проникати до останнього 24 поверху. Крім того на цьому вході  не забезпечується система охорони дому. Консьєрж не контролює ці двері. Це зводить нанівець саму природу надання послуг охорони (консьєржа).
В під’їздах нема інформації про перелік надання послуг , тарифів і їх обґрунтування.
Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України № 869 від 01.06.2011р і наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово- комунального господарства України № 390 від 30.07.2012р. п.2.7 прошу надати мені вичерпну інформацію по цим питанням ,в письмовому виді.
По факту порушень скласти відповідні Акти, зробити перерахунок неякісно наданих послуг, виправити недоліки в роботі Товариства.
                                                                                    Лущеко В.І.  кв.146 .

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Спасибо большое. Читаю на айпеде. Возможно неверно отображается. Немного подправила текст чисто лингвистичеки(в основном пробелы). Простите, если не к месту.  

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

На ваше усмотрение вкладываю немного поправленный текст. Лигвистически и пунктуация.

 

Голові Шевченківської РДА Горязі Олегу Олексійовичу

01030, м. Київ, вул. Б. Хмельницького 24

Президенту Асоціації «Промислово–будівельна група Ковальська"

01011, м. Київ, вул. Панаса Мирного 4

Пилипенко Олександру Сергійовичу

Генеральному Директору ТОВ «Ковальська-Житлосервіс»

02141, м. Київ, вул. Є .Чевдар 3

Муляру Миколі Іллічу

Копія Начальнику ЖЕД 16 ТОВ «Ковальська- Житлосервіс

м. Київ, вул. Сікорського 1

Остапенко Світлані Григорівні

Лущеко Володимира Івановича

м. Київ вул. Сікорського 1б, кв. 146

Тел. 067 653 31 28

 

 

С к а р г а

На Заяву від 05.09.2014 р., прийнятою для розгляду 09.09.2014р.

( Підписана мешканцями будинку в кількості 17 осіб).

Заява не розглянута в передбачений Законом термін. Питання, викладені в Заяві, не потребують додаткового вивчення ст.20 Закону України про звернення громадян. Навпаки, заходи, стосовно підготовки будинку до експлуатації в осінньо–зимовий період, повинні вирішуватись негайно.

Згідно Закону України «Про Житлово Комунальні послуги» ТОВ «Ковальська Житлосервіс» повинно надавати послуги відповідно до нормативів, норм, стандартів, що передбачено Законодавством України.

Ним (ТОВ Ковальська-Житлосервіс) порушені пункти ст. 20, щодо прав споживача, а саме: 1.1 - надання якісних послуг, 1.2 - отримання інформації про послуги, 1.4 - усунення недоліків у наданні послуг, 1.5 - зменшення розміру оплати, 1.8 - здійснення перевірки послуг у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, 3.1- укладення договору на надання послуг ; Ст. 21 щодо обов’язків Виконавця, а саме: 2.1 - забезпечення якісних послуг, 2.3 - укладання договору, 2.4 - надання нформації про перелік послуг, структуру, 2.5 - підготовка до осінньо-зимового періоду, 2.6 - розглянути в відповідний термін скарги, 2.9 - вести облік вимог(претензій) споживачів.

Згідно до ДБН В 2.5 -64 п.6.2 - температура води в місцях водозбору повинна бути не менше 55 * С а циркуляційної не менше 50*С. п.6.6 – тиск питної води повинен бути не більше 0,45 МПа, а на відмітці найвище розташованих приладів не менше 0,20 МПа але не більше 0,45 МПа , п.7.5- якщо тиск більший за вказаний п.6.6 то треба встановити регулятори тиску або забезпечити зонне водопостачання з урахуванням ДБН В 2.2-24 п.5.5. (СНиП 2-2-24). При зонуванні насосне обладнання необхідно влаштувати окремо для кожної зони. Тиск повинен підтримуватись – автоматично.

Виповнюємо розрахунок.

Вільний тиск в системі розраховують по формулі Нг=Нпл+(н-1)Нєт+Нпр. Де Нпл =10 м. Н =24 поверхи, Нєт =4м. Нпл= висота останньої точки водо розбору = 0,9 м.

10+(24-1)*4+0,9 = 102,9 метри або 10,3 АТМ ,чи 1,03 МПа. У нашому випадку тиск до 09.09.2014р.був 0,85 МПа що менше зазначених показників на 2 АТМ чи 0,2 МПа. Що є порушенням норм Законодавства України.

Температура гарячої води на даний час від 40 до 44 * С, тиск на 22 поверсі 0,17 МПа а на 24 поверсі не більше 0,9 МПа. При цьому не забезпечується норма СНиП 2.04.01 п.3.2 де мінімальна витрата води = 0,3 л/с. це прибдизно 0,25 МПА. Зазначаю, що побутова техніка (посудомийна, пральна машина) розрахована на мінімальний допустимий тиск в 0,1 МПА. Одночасна робота цих приладів може привести до виходу їх зі строю.

Прошу виправити вказані порушення, які мають місце з початку заселення будинку і зробити перерахунок послуг,що наданні в неналежному виді та об’ємі.

11.09.2014 року ЖЄД-16 підвищив тиск в мережі водопостачання на 0,05 МПа і температуру носія на 2-30С (стало 44-46 градусів), що не дало відповідних результатів і зроблено було, на мою думку, для формальної відповіді на мою Заяву від 09.09.2014 р. Це не підхід до справи. Тиск на 24 жилому поверсі в квартирі повинен бути не меншим 0,2 МПа з мінімальною витратою води 0,3 л/с, а температура носія не менше 500С - згідно Законодавству України. З 19.09.2014 все стало як було, температура теплоносія впала до 40-44 градусів, тиск у водопроводі не відповідає нормам.

З метою наведення порядку під час оплати "недогрітої" гарячої води та запобігання впровадженню судові справи, просимо дозволити встановити в квартирах багатотарифні лічильники гарячої води типу «Архімед» або інші прилади, сертифіковані в Україні.

Згідно розпорядженню КМДА від 09.03.2011р № 307 Про впорядкування послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій в м. Києві ТОВ «Ковальська-Житлосервіс» повинно здійснювати прибирання на лісничих клітинах: п.2 Вологе прибирання до 3 поверху – щоденно, крім вихідних і святкових днів, миття 2 рази на місяць. На вищих поверхах – підмітання 2 рази на місяць і миття 2 рази на місяць; вологе обмітання павутиння, бруду зі стін, стель, вологе протирання карнизів, підвіконь раз на місяць. Контроль за своєчасною заміною ламп – щоденно, догляд за домовим устаткуванням. п.4.Прибирання ліфтових кабін, п.9. перевірка стану домових каналів, п.10. Забезпечення роботи систем протипожежної автоматики. Цих послуг ми не отримуємо.

В будинку відсутні засоби пожежогасіння (вогнегасники, пожарні рукави), не забезпечений проїзд до будинку пожарної техніки. ДБН 2.2-15 2005.

В ліфтах призначених для перевезення людей перевозяться будівельні матеріали: цемент, шпаклівка, клей та ін., все це за ногами носиться в квартиру. Вантажний ліфт, який знаходиться на вході в під’їзд, не використовується.

Система охорони не працює. Не працюють прилади безпеки під’їзду, хвірток (вийшли з ладу і зняті), не ведеться охорона території комплексу, хоча за цю послугу знімається плата. На території знаходяться автомобілі, які не належать мешканцям Зеленого Острову. Відсутня система пропуску. Пропуски на в’їзд видаються без перевірки документів на право власності чи оренди приміщення, документу особи, що бере перепустку, техпаспорту автомобілю. Не ведеться контроль за автомобілями, які зупиняються на тротуарах, газонах. Не зроблена розмітка місць для стоянок автомобілів мешканців і гостей комплексу.

В під’їздах нема енергозберігаючих технологій (світло використовується не раціонально), не виконані роботи щодо підготовки до зими (є пошкоджені двері, інші не обладнані пружинами чи доводками). Це призведе до надмірної трати Теплової та Електричної енергії, а також їх неправової сплати жителями комплексу.

Ми не бажаємо платити за чиєсь недбальство, чи скоріше за все - некомпетентність.

Вхід в під’їзд не перешкоджає проникненню холодного повітря в будівлю. Місце консьєржа не утеплено. Зимою вони користуються електрообігрівачами, що призводить до додаткової сплати мешканцями витрат на освітлення під’їзду. Відразу виникає питання – наскільки це Законно? Де договір на надання послуг на цей вид діяльності? Розрахунок витрат і проект робочого місця працівника. Прошу надати ці документи.

Двері на допоміжну пожарну сходову клітину пошкоджені, там немає системи опалення (не передбачено проектом) і холодне повітря буде проникати до останнього 24 поверху. Крім того на цьому вході не забезпечується система охорони дому. Консьєрж не контролює ці двері. Це зводить нанівець саму природу надання послуг охорони (консьєржа).

В під’їздах нема інформації про перелік надання послуг, тарифів та їх обґрунтування.

Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України № 869 від 01.06.2011р і наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 390 від 30.07.2012р. п.2.7 прошу надати мені вичерпну відповідь по цим питанням в письмовому вигляді.

За фактом порушень скласти відповідні Акти, зробити перерахунок неякісно наданих послуг, виправити недоліки в роботі Товариства.

З повагою,

Лущеко В.І.

кв.146.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

 

 

Спасибо большое. Читаю на айпеде. Возможно неверно отображается. Немного подправила текст чисто лингвистичеки(в основном пробелы). Простите, если не к месту.  

 

Заяву от 05.09.2014 г - попробую сейчас сканировать. ждите.

 

На ваше усмотрение вкладываю немного поправленный текст. Лигвистически и пунктуация.

 

Голові Шевченківської РДА Горязі Олегу Олексійовичу

01030, м.  Київ, вул. Б. Хмельницького 24

Президенту Асоціації «Промислово–будівельна група Ковальська"

01011, м. Київ, вул. Панаса Мирного 4

Пилипенко Олександру Сергійовичу

Генеральному Директору ТОВ «Ковальська-Житлосервіс»

02141, м. Київ, вул. Є .Чевдар 3

Муляру Миколі Іллічу

Копія Начальнику ЖЕД 16 ТОВ «Ковальська- Житлосервіс

м. Київ, вул. Сікорського 1

Остапенко Світлані Григорівні

Лущеко Володимира Івановича

м. Київ вул. Сікорського 1б, кв. 146

Тел. 067 653 31 28

 

С к а р г а

 

На Заяву від 05.09.2014 р., прийнятою для розгляду 09.09.2014р.

( Підписана мешканцями будинку в кількості 17 осіб).

 

Заява не розглянута в передбачений Законом термін. Питання, викладені в Заяві, не потребують додаткового вивчення ст.20 Закону України про звернення громадян. Навпаки, заходи, стосовно підготовки будинку до експлуатації в осінньо–зимовий період, повинні вирішуватись негайно.

Згідно Закону України «Про Житлово Комунальні послуги» ТОВ «Ковальська Житлосервіс» повинно надавати послуги відповідно до нормативів, норм, стандартів, що передбачено Законодавством України.

Ним (ТОВ Ковальська-Житлосервіс) порушені пункти ст. 20, щодо прав споживача, а саме: 1.1 - надання якісних послуг, 1.2 - отримання інформації про послуги, 1.4 - усунення недоліків у наданні послуг, 1.5 - зменшення розміру оплати, 1.8 - здійснення перевірки послуг у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України,  3.1- укладення договору на надання послуг ; Ст. 21 щодо обов’язків Виконавця, а саме: 2.1 - забезпечення якісних послуг, 2.3 - укладання договору, 2.4 - надання нформації про перелік послуг, структуру, 2.5 - підготовка до осінньо-зимового періоду, 2.6 - розглянути в відповідний термін скарги, 2.9 - вести облік вимог(претензій) споживачів.

Згідно до ДБН В 2.5 -64 п.6.2 - температура води в місцях водозбору повинна бути не менше 55 * С а циркуляційної не менше 50*С. п.6.6 – тиск питної води повинен бути не більше 0,45 МПа, а на відмітці найвище розташованих приладів не менше 0,20 МПа але не більше 0,45 МПа , п.7.5- якщо тиск більший за вказаний п.6.6 то треба встановити регулятори тиску або забезпечити зонне водопостачання з урахуванням ДБН В 2.2-24 п.5.5. (СНиП 2-2-24). При зонуванні насосне обладнання необхідно влаштувати окремо для кожної зони. Тиск повинен підтримуватись – автоматично.

Виповнюємо розрахунок.

Вільний тиск в системі розраховують по формулі Нг=Нпл+(н-1)Нєт+Нпр. Де Нпл =10 м. Н =24 поверхи, Нєт =4м. Нпл= висота останньої точки водо розбору = 0,9 м.

10+(24-1)*4+0,9 = 102,9 метри або 10,3 АТМ ,чи 1,03 МПа. У нашому випадку тиск до 09.09.2014р.був 0,85 МПа що менше зазначених показників на 2 АТМ чи 0,2 МПа. Що є порушенням норм Законодавства України.

Температура гарячої води на даний час від 40 до 44 * С, тиск на 22 поверсі 0,17 МПа а на 24 поверсі не більше 0,9 МПа. При цьому не забезпечується норма СНиП 2.04.01 п.3.2 де мінімальна витрата води = 0,3 л/с. це прибдизно 0,25 МПА. Зазначаю, що побутова техніка (посудомийна, пральна машина) розрахована на мінімальний допустимий тиск в 0,1 МПА. Одночасна робота цих приладів може привести до виходу їх зі строю.

 

Прошу виправити вказані порушення, які мають місце з початку заселення будинку і зробити перерахунок послуг,що наданні в неналежному виді та об’ємі.

 

11.09.2014 року ЖЄД-16 підвищив тиск в мережі водопостачання на 0,05 МПа і температуру носія на 2-30С (стало 44-46 градусів), що не дало відповідних результатів і зроблено було, на мою думку, для формальної відповіді на мою Заяву від 09.09.2014 р. Це не підхід до справи. Тиск на 24 жилому поверсі в квартирі повинен бути не меншим 0,2 МПа з мінімальною витратою води 0,3 л/с, а температура носія не менше 500С - згідно Законодавству України. З 19.09.2014 все стало як було, температура теплоносія впала до 40-44 градусів, тиск у водопроводі не відповідає нормам.

 

З метою наведення порядку під час оплати "недогрітої" гарячої води та запобігання впровадженню судові справи, просимо дозволити встановити в квартирах багатотарифні лічильники гарячої води типу «Архімед» або інші прилади, сертифіковані в Україні.

 

Згідно розпорядженню КМДА від 09.03.2011р № 307 Про впорядкування послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій в м. Києві ТОВ «Ковальська-Житлосервіс» повинно здійснювати прибирання на лісничих клітинах: п.2 Вологе прибирання до 3 поверху – щоденно, крім вихідних і святкових днів, миття 2 рази на місяць. На вищих поверхах – підмітання 2 рази на місяць і миття 2 рази на місяць; вологе обмітання павутиння, бруду зі стін, стель, вологе протирання карнизів, підвіконь раз на місяць. Контроль за своєчасною заміною ламп – щоденно, догляд за домовим устаткуванням. п.4.Прибирання ліфтових кабін, п.9. перевірка стану домових каналів, п.10. Забезпечення роботи систем протипожежної автоматики. Цих послуг ми не отримуємо.

 

В будинку відсутні засоби пожежогасіння (вогнегасники, пожарні рукави), не забезпечений проїзд до будинку пожарної техніки. ДБН 2.2-15 2005.

 

В ліфтах призначених для перевезення людей перевозяться будівельні матеріали: цемент, шпаклівка, клей та ін., все це за ногами носиться в квартиру. Вантажний ліфт, який знаходиться на вході в під’їзд, не використовується.

 

Система охорони не працює. Не працюють прилади безпеки під’їзду, хвірток (вийшли з ладу і зняті), не ведеться охорона території комплексу, хоча за цю послугу знімається плата. На території знаходяться автомобілі, які не належать мешканцям Зеленого Острову. Відсутня система пропуску. Пропуски на в’їзд видаються без перевірки документів на право власності чи оренди приміщення, документу особи, що бере перепустку, техпаспорту автомобілю. Не ведеться контроль за автомобілями, які зупиняються на тротуарах, газонах. Не зроблена розмітка місць для стоянок автомобілів мешканців і гостей комплексу.

 

В під’їздах нема енергозберігаючих технологій (світло використовується не раціонально), не виконані роботи щодо підготовки до зими (є пошкоджені двері, інші не обладнані пружинами чи доводками). Це призведе до надмірної трати Теплової та Електричної енергії, а також їх неправової сплати жителями комплексу.

 

Ми не бажаємо платити за чиєсь недбальство, чи скоріше за все - некомпетентність.

 

Вхід в під’їзд не перешкоджає проникненню холодного повітря в будівлю. Місце консьєржа не утеплено. Зимою вони користуються електрообігрівачами, що призводить до додаткової сплати мешканцями витрат на освітлення під’їзду. Відразу виникає питання – наскільки це Законно? Де договір на надання послуг на цей вид діяльності? Розрахунок витрат і проект робочого місця працівника. Прошу надати ці документи.

Двері на допоміжну пожарну сходову клітину пошкоджені, там немає системи опалення (не передбачено проектом) і холодне повітря буде проникати до останнього 24 поверху. Крім того на цьому вході не забезпечується система охорони дому. Консьєрж не контролює ці двері. Це зводить нанівець саму природу надання послуг охорони (консьєржа).

В під’їздах нема інформації про перелік надання послуг, тарифів та їх обґрунтування.

Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України № 869 від 01.06.2011р і наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 390 від 30.07.2012р. п.2.7 прошу надати мені вичерпну відповідь по цим питанням в письмовому вигляді.

 

За фактом порушень скласти відповідні Акти, зробити перерахунок неякісно наданих послуг, виправити недоліки в роботі Товариства.

 

З повагою,

Лущеко В.І.

кв.146 .

 

Спасибо !Письмо отправлено , коррекцией будем заниматься при составлении следующей жалобы.

Что до замечаний -  я не пользовался Украинским на протяжении почти 40 лет. Так что извините.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Спасибо !Письмо отправлено , коррекцией будем заниматься при составлении следующей жалобы.

Что до замечаний -  я не пользовался Украинским на протяжении почти 40 лет. Так что извините.

 

Вам спасибо!!!

Главное - результат и для лично для меня язык не важен!

Все мы жители одной планеты :)

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

 

Спасибо !Письмо отправлено , коррекцией будем заниматься при составлении следующей жалобы.

Что до замечаний -  я не пользовался Украинским на протяжении почти 40 лет. Так что извините.

 

Вам спасибо!!!

Главное - результат и для лично для меня язык не важен!

Все мы жители одной планеты :)

 

Без проблем. Делаем во благо всех жильцов.Надо сформулировать новые жалобы по фактам которые я не озвучил.Все кому наболело - давайте предложения. Заранее благодарен.  :)

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Лед тронулся? 

Думаю ,что президент"Промышленно– строительной  группы Ковальськая"  Пилипенко  Александр Сергеевич  прочитал Жалобу отправленную ему  24.09.2014 электронной почтой,секретарь ответила мне ,что письмо распечатано и  передано адресату .

От рай администрации ответа не было,но думаю там тоже прочитали Жалобу.

 

Первое письмо- Заявление на имя Гендиректора Муляра и Начальника ЖЭД Остапенко от 09.09.2014г - осталось не замеченным.Правда реакция была: подняли температуру теплоносителя на 2-3 градуса и давление на 0,5 Бар а потом снова все стало на круги своя, но Генерального директора Ковальськая -Житлосервис никто не видел тут.

 

...и вот произошло :

Говорят,25.09.2014 г. видели пана Муляра во дворе,заходил и в подъезды...радует,что Сам - Ходил, смотрел...

 

Уже два дня как закрыты входные двери в подъезде,жильцы пользуются электронными ключами. Начали расставлять бетонные блоки. Жалко что не подмели,не помыли места где стояли вазоны, бетонные цветочницы убрали а следы грязи (земли) оставили,наверное ждут дождей?

Помыли подъезд,уже прогресс.

Вчера приходил человек по проверке пожарной сигнализации. Пообещал поснимать защиту с датчиков на коридоре, с защитой они бесполезны. Было бы хорошо проверить давление в пожарных гидрантах и для начала оборудовать их пожарными рукавами.

Будем надеяться на лучшее. Без борьбы не будет победы.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Ув. соседи, если Вы хотите, чтобы Вам сделали перерасчет за непредоставленные услуги и устранили проблему впринципе, Вам нужно сделать следующе:
1. Вызвать представителя от ЖЕКа, для того чтобы зафиксировать непредоставление услуги. Это можно сделать двумя способами:
а) Отправить по почте (заказным письмом с описанием вложения и уведомление о вручении) заявление о вызове представителя, на имя дир. Ковальской-Житлосервис. Один экземпляр оставить себе, к которому затем прикрепить уведомление.
б) Отвезти лично на Чавдар заявление. На Вашем экземпляре Вам должны поставить входящий номер, указать должность и фамилию полечившего это письмо, дату и подпись.
Если представитель не является в указанную дату и время, или отказывается подписывать акт-претензию, без серьезных на то причин ... то акт-претензия является действительной, если его подписали кроме Вас ещё не менее двух соседей.
Когда акт-претензия составлен и подписан, отправляет его по почте или отвозим лично на Чавдар.
ЖЕК объязан в течении 3-х раб. дней принять решение о перерасчете и уведомить Вас об этом.
Если ЖЕК не пересчитал тариф без уважительных причин - Вы смело можете пересчитать его сами и оплачивать ком. услуги за вычетом той сумы на которую не предоставилась услуга, ну и естественно обратится в суд с иском.
Ниже выкладываю - Заявление и Акт-Претензию о непредоставление услуг с тех. обслуживание провивопож. автоматики (заклеены датчики дыма и отсутствие рукавов и стволов в пож. шкафах).
Вам всего лишь нужно вписать ФИО, номер и дату дог. с ЖЕКом
П.С. Сорри, за много БУКАВ ... и если что не понятно пишите, звоните, заходите в гости :-)
Если что, могу ещё одно собрание организовать.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

  Ген. директору ТОВ «Ковальська-Житлосервіс» Муляру М.І.

02140, м. Київ, вул. Є. Чавдар, 3

 

_________________________(ПІБ)

м. Київ, вул. Авіаконструктора Ігоря Сікорського, буд. ___ кв.____

телефон:___________________

 

 

 

Заява

 

 

 

 Прошу «____»__________ 2014 року о ______ год. направити уповноваженого представника ТОВ «Ковальська-Житлосервіс» за адресою м. Київ, вул. Авіаконструктора Ігоря Сікорського буд.___ кв.____, для складання і підписання акта-претензії у зв’язку з ненаданням послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту систем протипожежної автоматики та димовидалення.

 

 

 

                   _______2014р.                                              ______________підпис

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

 АКТ-ПРЕТЕНЗІЯ
про перерву в
наданні послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, їх ненадання або надання не в повному обсязі

 

м. Київ                                                                                                                              ____ ____________ 20 __ р.                                       
 

                   
 

          Згідно з договором N000 від 00.00.2013 споживач Іванов Іван Іванович висловлює претензії ТОВ «Ковальська-Житлосервіс», щодо послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, зокрема стосовно, технічного обслуговування та поточного ремонту систем протипожежної автоматики та димовидалення (додаток №1 до договору про надання послуг з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій, пункт 11), а саме:

          Згідно з пп. 6.1.1. Правил пожежної безпеки в Україні затверджених наказом Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій від 19.10.2004 року №126 (далі – Правила)  утримання в  працездатному  стані  установок  пожежної сигналізації  (далі - УПС) та автоматичних установок пожежогасіння (далі - АУП) повинно забезпечуватися такими заходами:   проведенням технічного   обслуговування  з  метою  збереження показників безвідмовної роботи на період терміну служби; матеріально-технічним (ресурсним)   забезпеченням   з   метою безумовного виконання функціонального призначення в  усіх  режимах експлуатації,   підтриманням     і    своєчасним    відновленням працездатності; опрацюванням необхідної   експлуатаційної   документації  для обслуговуючого й чергового персоналу.

          Відповідно до пп.6.1.3. Правил всі  установки  мають  бути справними і утримуватися в постійній готовності для виконання завдань,  що стоять перед ними. Несправності,   які   впливають   на  їх  працездатність,  повинні усуватися негайно,  інші  несправності  усуваються  в  передбачені регламентом   терміни,   при   цьому  необхідно  робити  записи  у відповідних  журналах.   Організації,   що   здійснюють   технічне обслуговування   установок,  є  відповідальними  у  випадку,  якщо установки не спрацювали і не виконали  свого  призначення  з  вини цієї організації.

          Пожежні сповіщувачі слід  установлювати відповідно  до  вимог  чинних  нормативно-технічних  документів  і технічної  документації  заводів-виробників (пп. 6.1.17. Правил). Згідно з пп. 6.1.18. Правил пожежні сповіщувачі повинні функціонувати  цілодобово і постійно утримуватися в чистоті.

          Відповідно до пп. 6.3.2.3. Правил кожен пожежний  кран   має   бути   укомплектований пожежним  рукавом  однакового  з ним діаметра та стволом.

В порушення наведених норм, за період з 00.00.2013 року по 00.09.2014 року на всіх поверхах будинку (вул. Авіаконструктора Ігоря Сікорського, 1) пожежні рукава та стволи відсутні. Датчики пожежної сингалізації (пожежні сповіщувачі) заклеєні малярною стрічкою та знаходяться в непрацездатному стані.

          Наведене свідчить про ненадання послуги з технічного обслуговування систем протипожежної автоматики та димовидалення, а також інших внутрішньо будинкових інженерних систем та грубе порушення наказів та норм пожежної безпеки.

          У зв'язку з викладеним, виконавець повинен забезпечити відповідний рівень надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, усунути порушення, провести перерахунок розміру плати заненадання послуги.

          Прошу, відповідно до п. 4 ст. 18 Закону України «Про житлово-комунальні послуги»протягом трьох робочих днів вирішити питання щодо перерахунку платежу.

          Також звертаю увагу, на те, що перерахунок повинен здійснюватись усім споживачам даної послуги, які проживають в будинку № 1 (а,б), по вул. Авіаконструктора Ігоря Сікорського в м. Києві.

 

Акт-Претензія складається у двох примірниках (по два аркуша в кожному), по-одному - кожній стороні.

 

 

Цей акт-претензію склали:

Виконавець _______________________________           Споживач  Іванов Іван Іванович                                                 
        (
найменування посади,                                                                 (прізвище, ім'я та по батькові)
______________________________________      м. Київ, вул. Авіаконструктора Ігоря Сікорського буд. 1(а,б), кв. 00            прізвище, ім'я та по батькові)                                                             (місце знаходження або місце проживання)
місцезнаходження _________________________                              телефон (000)123-45-67
телефон __________________________________                                     _____________

________________                                                                                                  (підпис)
            (підпис)

 

М. П.

 

 

 

 

У разі неприбуття представника виконавця в установлений зазначеним договором строк, а саме - два робочі дні, для проведення перевірки кількісних та/або якісних показників або необґрунтованої відмови від підписання акта-претензії цей акт-претензія вважається дійсним, якщо його підписали не менш як два споживачі:

 

споживач, що проживає у будинку                                        споживач, що проживає у будинку                          

N 1 (а,б)                        кв.   01                                                          N_____1 (а,б)_________ кв. 02                                                              Петров Петро Петрович                                                             Семенов Семен Семенови 
(прізвище, ім'я та по батькові)                                                      (прізвище, ім'я та по батькові)       

___________________                                                                        ___________________                    
            (
підпис)                                                                                               (підпис)                                

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Хух, капец :blink: .... думаю получилась ...

П.С. Извиняюсь за формат, коряво перенеслось с ворда.

Хотел ещё по уборке, подготовке к зиме (отсутствие окон и дверей на этажах), и запрос по расходам написать, но пока времени нет.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Мне вот интересно, кто-то кроме vil100, Добряка и меня что-то делают (пишут письма) для того чтобы ЖЕК устранял проблемы связанные с эксплуатацией комплекса (калитки, освещение, отсутствие дверей, окон, доводчиков, неисправная пож. сигнализация, работа охраны и т.д.). Или просто собрались на собрании, пожаловались друг другу и всё .... А как жалобу или претензию написать и отправить так в лом....

П.С. Спасибо нашим активистам которые борются с водителями, которые плюют на всех и паркуются как хотят. Ну и соседям которые хоть и устно но доносят проблемы в ЖЭД.

П.П.С. Выкладываю ЖАЛОБУ, написал специально для нашего админа форума - Leo, об отсутствии дверей, окон, доводчиков на этажах. Если в каких-то подъездах наблюдается аналогичная проблема пишите.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

                                                                                                              Ген. директору ТОВ «Ковальська-Житлосервіс»
                                                                                                                                                                          Муляру М.І.
                                                                                                                                       02140, м. Київ, вул. Є. Чавдар, 3
                                                                                                                                  _________________________(ПІБ),
                                                                                                                                                      проживаю за адресою :
                                                                                 м. Київ, вул. Авіаконструктора Ігоря Сікорського буд. ___ кв.____
                                                                                                                                        телефон:___________________



                                                                                    СКАРГА
                                                       щодо підготовки до осінньо-зимового періоду

          Порядок підготовки житлового будинку до опалювального періоду визначений Правилами підготовки теплових господарств до опалювального періоду, затвердженими двостороннім наказом Міністерства палива та енергетики та Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 10.12.2008 №620/378 (далі по тексту – Правила).
          Згідно пп. 7 п. IX Правил, під час осіннього технічного огляду проводиться перевірка підготовки будівель і споруд до опалювального періоду. До цього часу мають бути закінчені всі ремонтно-профілактичні роботи.
          У процесі осіннього технічного огляду слід:
          впевнитися в надійності несучих та огороджувальних конструкцій будівель і споруд та відсутності різного роду щілин і зазорів;
          перевірити стан осклення вікон будівель і споруд, сходових клітин, ущільнення вікон, вхідних дверей та дверей на горищах тощо;
          очистити водостоки, зливні дренажі, лотки від сторонніх предметів.
          У разі виявлення порушень вимог підготовки до опалювального сезону, несправностей елементів жилих будинків, в нашому випадку – відсутність дверей, дверних полотен на загальний балкон та на сходові клітини, вікон в них, ущільнювачів та доводчиків, ці порушення та несправності повинні ліквідовуватися відповідно до додатку 3 п.2.1.5 Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій затверджених наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 17.05.2005 року №76, в строк 1 доба в зимній час та 5 діб в літній час.
          Зважаючи на те, що будинку № 1 (а,б) що знаходиться по вул. Авіаконструктора Ігоря Сікорського в м. Києві відсутні двері на загальний балкон, сходові клітини, в деяких дверних полотнах відсутнє скло, ущільнювачів та доводчиків можна зробити висновок що, перевірка підготовки будівель і споруд до опалювального періоду не проводилась і відповідно будинок до опалювального сезону не готовий.
          Прошу терміново провести осінній технічних огляд та виконати перевірку готовності будинку до опалювального періоду, та усунути всі порушення.
          Про результати перевірки прошу повідомити в письмовому вигляді в строки встановлені Законом України «Про звернення громадян», та надати копії висновків про готовність роботи в опалювальний період та актів готовності до опалювального періоду 2014/2015 року.




      _______________(дата)                                                                                                   ______________(підпис)

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Мне вот интересно, кто-то кроме vil100, Добряка и меня что-то делают (пишут письма) для того чтобы ЖЕК устранял проблемы связанные с эксплуатацией комплекса (калитки, освещение, отсутствие дверей, окон, доводчиков, неисправная пож. сигнализация, работа охраны и т.д.). Или просто собрались на собрании, пожаловались друг другу и всё .... А как жалобу или претензию написать и отправить так в лом....

П.С. Спасибо нашим активистам которые борются с водителями, которые плюют на всех и паркуются как хотят. Ну и соседям которые хоть и устно но доносят проблемы в ЖЭД.

П.П.С. Выкладываю ЖАЛОБУ, написал специально для нашего админа форума - Leo, об отсутствии дверей, окон, доводчиков на этажах. Если в каких-то подъездах наблюдается аналогичная проблема пишите.

В ближайшую среду, 08.10.14., ожидаю специалиста(-ов) по пожарной сигнализации.

Пока никто не звонил...

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

                                                                                                              Ген. директору ТОВ «Ковальська-Житлосервіс»

                                                                                                                                                                          Муляру М.І.

                                                                                                                                       02140, м. Київ, вул. Є. Чавдар, 3

                                                                                                                                  _________________________(ПІБ),

                                                                                                                                                      проживаю за адресою :

                                                                                 м. Київ, вул. Авіаконструктора Ігоря Сікорського буд. ___ кв.____

                                                                                                                                        телефон:___________________

 

 

 

                                                                                    СКАРГА

                                                       щодо підготовки до осінньо-зимового періоду

 

Может собрать на пятницу внеочередное собрание и коллективно подписать эту скаргу?

Просто на моем этаже из трех дверей (одна со стороны лестницы и две со стороны лифта) не оснащена пружиной только одна дверь., у кого-то нет стекла (как ты пишешь).

Думаю, что общая подача была бы уместна.

Если хочешь. можем вместе в четверг после работы поотлавливать жильцов на предмет подписания коллективного заявления!!!

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Пока я писал скаргу, выяснилось что на этаже Leo уже установили двери.

Поэтому, нужно для начал выяснить, если ты проблема, и если есть то где конкретно (на сегодняшний день). Было бы хорошо, чтобы 1 чел. пробежался по всех этажам своего подъезда и записал чего и где нету. Затем, данные вписать в СКАРГУ, и подписать её жильцам этих подъездов.

П.С. Тогда это уже будет - Колективна Скарга

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Что-то тема затихла.

Интересно узнать, ЖЕК устранил недочеты по подъездам или просто народу пофиГ???

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Надеюсь устранил. У меня на этаже была дверь без доводчика, никому ничего не говорил .... через некоторое время смотрю, поставили пружину.

Кстати Добряк, видел в грузовом лифте объявление о вывозе мусора, кто-то маркером написал. Что самое интересное под объявлением в скобках написал ИЗВИНИТЕ :lol: :lol: :lol:  Позволил по указанному тел., мужик такой без печали, мол оно что кому-то мешает ... :angry: :angry: После 4-х дней напоминаний каждому адним. что надо было бы закрасить это безобразие - сегодня утром закрасили.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Надеюсь устранил. У меня на этаже была дверь без доводчика, никому ничего не говорил .... через некоторое время смотрю, поставили пружину.

Кстати Добряк, видел в грузовом лифте объявление о вывозе мусора, кто-то маркером написал. Что самое интересное под объявлением в скобках написал ИЗВИНИТЕ :lol: :lol: :lol:  Позволил по указанному тел., мужик такой без печали, мол оно что кому-то мешает ... :angry: :angry: После 4-х дней напоминаний каждому адним. что надо было бы закрасить это безобразие - сегодня утром закрасили.

Опередил, тоже была мысль позвонить.

Мне кажется, что изначально там было написано в скобках (звоните), а потом изменили на "извините".

Могу ошибаться, но у падлюки с маркером нет ничего святого:)

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Хочу поднять тему.

Люди пишите на адрес <Office.pbg@kovalska.com.ua>

только оставляйте свои точные данные, адрес ,фамилию,телефон.

ЖЭК обязан зарегестрировать жалобу, заявление,предложение и ответить в месячный срок.

 

Будем писать - будет толк!

Жаловаться друг другу на форуме , толка - мало!

Извините если не прав.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Да хотел сказать по моим жалобам пересчитали стоимость отопления.

Уборку и остальное не признали,сказали,что акт составлен с нарушением законодательства,,,,

да поставил себе четырех тарифный счетчик горячей воды... Треть воды которую мы оплачивали, счетчик считает холодной.делаем выводы?

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Случайно нашел "порядок денний" собрания, которое состоялось практически год назад - 24.09.2014.

 

1. Ремонт маг. замков и доводчиков на калитках;

2. "Запуск" домофонов на КПП;

3. Контрольно-пропускной режим;

- "левые" авто на тер.

- "левые" люди на тер.

4. Уборка на этажах;

5. Пожарная безопасность (сигнализация, стволы, рукава, огнетушители);

6. Парковка во дворе, разметка;

7. Мелкий ремонт (окна, двери, доводчики, лампочки и пр.);

8. Отчет о приходе/расходе средств на содержания ЖК от ЖЕКа.

 

Что мы имеем спустя год ?!

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Пожалуйста, войдите, чтобы комментировать

Вы сможете оставить комментарий после входа в



Войти

×