Перейти к содержанию
Leo

Найдите 10 отличий между обещаниями и реалиями

Рекомендуемые сообщения

10 причин обрати квартиру в ЖК "Зелений острів"

 

Обирати житло – це обирати надійне та комфортне майбутнє для себе і своєї сім'ї. Житловий комплекс «Зелений острів» відкриває перед Вами двері реалізованих бажань, мрій та виправданих сподівань, втілених у сучасному проектуванні, високоякісних матеріалах та розвиненій інфраструктурі від Промислово-будівельної групи «Ковальська».

 

Представляємо 10 беззаперечних та вагомих фактів на користь ЖК «Зелений острів», які допоможуть вам впевнитися, що ви на вірному шляху до своєї мети.

 

- Закрита територія «Зеленого острову» матиме 5 входів, через які мешканці житлового комплексу та їх гості зможуть потрапити додому. Кожен власник квартири матиме індивідуальну електромагнітну картку - перепустку, що дозволятиме вхід на закриту територію.

 

- Автомобілі заїжджатимуть на територію через 2 в’їзди із автоматичними шлагбаумами. При в’їздах будуть знаходитися сторожові пости, охоронці яких відповідатимуть за безпеку вашого автомобіля та слідкуватимуть за тим, щоб на територію не проникли непрохані гості.

 

00.png

 

- Просторий підземний паркінг ЖК «Зелений острів» на 200 машиномісць обладнаний системою контролю доступу для власників автомобілів з автоматичним шлагбаумом. Тут працюватиме охорона, яка цілодобово наглядатиме за вашим авто.

 

01.png

 

- У затишному та облагородженому парку «Нивки», до якого можна дістатися через окремий вихід з прибудинкової території комплексу, розмістяться дитячий гральний майданчик, кілометри бігових та велосипедних доріжок. Вишукані лавки у світлі яскравих нічних ліхтарів стануть чудовим місцем для романтичних побачень, а зелені галявини, в поєднанні із каскадом штучних озер, перетворяться на тиху схованку, подалі від галасливого міста, де можна влаштувати ідеальний пікнік з родиною і друзями.

 

02.jpg

 

- Спортивний майданчик у дворі житлового комплексу, обладнаний спортивним та ігровим знаряддям, стане для жителів «Зеленого острову» улюбленим місцем проведення вільного часу, що відповідає сучасним трендам здорового способу життя. Адже тут знайдуть собі розваги до душі мешканці будь-якого віку. Для спортсменів влаштують турніки, бруси та атлетичні стінки, а любителям активних спортивних ігор буде представлено баскетбольний майданчик і настільний теніс. Діти теж залишаться задоволеними, адже для них збудують каруселі, гойдалки, гірки, різноманітні лабіринти. Усе обладнання постачатимуть відомі виробники для того, щоб воно служило багато років на радість жителям.

 

03.png

 

- Цілодобовий нагляд за прибудинковою територією вестиметься за допомогою численних камер відео спостереження, які розташовані по периметру території комплексу. Це додаткова гарантія безпеки членів вашої родини, адже можна постійно контролювати місцезнаходження своєї дитини безпосередньо з квартири завдяки доступу до системи відеонагляду.

 

04.jpg

 

- Вестибюлі будинків обладнають стійками ресепшн. Естетичне оформлення та сучасний дизайн холу покликані оновити ваше уявлення про звичайні сірі під’їзди.

 

05.jpg

 

- У кожному під'їзді житлового комплексу буде працювати адміністратор - людина, яка буде відповідати за підтримку порядку у під’їзді, вирішувати побутові питання, які виникатимуть у мешканців будинку. Фахівець з вирішення побутових питань зі спеціальною підготовкою зможе стати вашим надійним помічником. Передати особисті речі, надіслати листи або викликати майстра – всі ці обов’язки більше вас не обтяжуватимуть.

 

06.jpg

 

- Високошвидкісний інтернет, IP-TV, IP-телефон, доступ до системи відеонагляду в кожній квартирі забезпечить вам вільне користування сучасними технологіями. Проведення оптоволоконної мережі дозволить підтримувати комунікації всередині усього комплексу, що зробить Ваше життя спокійним та комфортним.

 

07.jpg

 

- Власний ЖЕК ПБГ «Ковальська» володіє новітніми підходами до експлуатації житлових будинків. Крокуючи в ногу з часом, «Ковальська Житлосервіс» втілюватиме повний комплекс робіт з обслуговування 800 квартир, підземного паркінгу та прибудинкової території ЖК «Зелений острів». Ми повністю забезпечимо безперебійне функціонування інженерної інфраструктури житлового комплексу, щоб кожен мешканець міг оперативно отримати послуги електриків, сантехніків та інших необхідних спеціалістів. Експлуатуюча організація ПБГ «Ковальська» візьме на себе вирішення усіх буденних проблем.

 

08.jpg

 

Ми не чарівники, проте ми впевнені, що можемо створити для вас по-справжньому казкове життя у ЖК «Зелений острів».

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Нужно фото для сравнения. Как обещали и как на самом деле.

Кто не в курсе, просто не поймет...... А свои и так все косяки знают....

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

В реалиях лучше с одним...

С двумя его бы задолбались поднимать с колен от наших шумахеров :)

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

хотілося б отримати таки доступ до камер нагляду - і це не має бути складно, провайдер має лише змінити налаштування у себе на серверах.

доступ у адміністраторів, наприклад, є. А вони в одній і тій самі мережі з усіма користувачами.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для Андернета это явно архисложно!!!

И явно еще денех захотят, т.к. в каждую хату желающих надо завести кабель

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

здається мені, що кабель заводити не треба, а лише надати IP-адресу на якій можна дивитися, ну і відкрити до неї доступ.

*як мінімум це для користувачів їхнього інтернету.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Ми не чарівники, проте ми впевнені, що можемо створити для вас по-справжньому казкове життя у ЖК «Зелений острів».

 

казкове - ТАК.Чим далі , тим страшніше. цей пункт - виконали.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Согласны оставить консьержей при адекватной стоимости и соответствующем качестве предоставления услуг. Если в процессе диалога с Ковальской или создании ОСББ стоимость снизиться, не вижу повода отказываться от дополнительного сервиса. Мы купили квартиры в комплексе бизнес-класса так почему бы не обеспечить сервис на соответствующем уровне...

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Какой  бизнес класс, с пенопластом на стенах, осмотритесь  наконец то )

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

вид у дома еще тот...прям глянул и сразу понятно дом не бомжацкий,а явный бизнес класс :D

мож кого разочарую, но у нас дом вообще эконом класса...

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Не разочаруете, более того наверное есть люди которые теперь сожалеют о выборе квартиры в ЗО-1, таже ковальская и тут нагрела покупателей построив ЗО-2, где квартиры были существенно дешевле, но по качеству и статусу выше.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Но даже те же жители ЗО-2 отмечают большую презентабельность и более высокую котировку ЗО-1.

Понятно, что эта инфа не может быть мнением всего ЗО-2, но такое мнение есть.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

удобная транспортная развязка, близость метро, рядом с парком, закрытая охраняемая территория, IP домофонная система, инфраструктура ЖК, уникальное сочетание природы и города  - не по этим ли причинам вам понравился данный комплекс?

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Комплекс хороший. По отоплению и горячей воде - Ковальской при условии своей котельной на крыше реально себестоимость намного ниже чем стандартные тарифы, которые у нас.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Котельня....а существует ли она? 

тарифы на отопление и гор воду у нас такие же как и у всех по киеву

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Я об этом и говорю. У Ковальской практически нет потерь при передаче тепла и горячей воды по комплексу. Где-то в парадном висел листочек с калькуляцией тарифов на тепло и гор.воду. Такие же как в Киевэнерго для пересичных кыян. Расчет у них такой: (на 1 Гкал)

 - Утримання абонентської служби  21,45 грн.

 - Решта витрат, крім послуг банку  11,8 грн.

 - Собівартість послуг, без послуг банку - 503,3 грн.

 - Послуги банку - 7,55

 - Повна планова собівартість - 544,1 грн.

 - Плановий тариф з ПДВ - 652,92 грн. (Вуаля, получился почти как и у Киевэнерго)    http://kyivenergo.ua/ru/te-home/opalennya

 

Самая большая цифра 503,3 грн. - это цена сжигаемого газа. 

Согласно http://www.cogeneration.ru/ratio/ для 1 Гкал тепла, с учетом КПД надо 141 м3 газа. 

 

Тоесть, в тариф заложена цена газа за куб: 503,3/141= 3,57грн. за куб газа.

 

Вроде так? Кто может поправить? Кто знает, по чем ЖЕКи покупают сейчас газ в Киеве?

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

В тариф отопления от Киевэнерго заложены: производство горячей воды, обслуживание теплосетей и ПОТЕРИ. У нас должен быть тариф гораздо меньше. ???

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Согласны оставить консьержей при адекватной стоимости и соответствующем качестве предоставления услуг. Если в процессе диалога с Ковальской или создании ОСББ стоимость снизиться, не вижу повода отказываться от дополнительного сервиса. Мы купили квартиры в комплексе бизнес-класса так почему бы не обеспечить сервис на соответствующем уровне...

 

простите, у меня к вам вопрос как стороннику консъержей. 

 

зачем служба консъержей, на Ваш взгляд, нужна комплексу / подъезду? 

какие функции в их работе важны? 

 

спасибо 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для того чтобы спать на посту днем, когда все жильцы на работе) надоело на все это смотреть

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Можно было бы рассматривать ценность консъержей если бы каждую смену они делали обход дома сверху и донизу. При этом делая пометки на счет поломок, вандализма, перегоревших лампочек и тд. Передавая данные в конце смены диспетчеру или в ЖЭК.

Этого нет, в основном треп по телефону.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

- Если Розетка привозит что-то крупногабаритное, а жена не может спуститься -  оставляет у консьержа, я вечером забираю

 

- Привез продукты, оставил у консьержа, сам поехал запарковался

 

- Заезжаешь с коляской - консьержка придерживает двери

 

Разве у вас не так?

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

у нас нет так, я еще и писала что заезжаю с великом или продукты тащу и было бы отлично чтобы консьржка помогла с дверями.. так на меня тут народ накинулся, что консьерж у нас не раб!!! о как

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Вопрос хоть и не ко мне, но я отвечу, как сторонник консьержей:

1. Принять оплаченную доставку, когда меня нет дома.

2. Позвонить и выяснить\сообщить что с водой\электричеством.

3. Сообщить что на этаже не горят лампы.

4. Сообщить что не работает калитка.

5. Уточнить у жильца, действительно ли он ждет гостей и пропустить их (да, я знаю что такое домофон, поставлю его сразу, как только вызывная панель будет поддерживать IP домофоны, так как штробить стену и вести 220 после ремонта я не собираюсь).

 

Это намного удобней и правильнее, чем держать кучу номеров разных служб и пытаться дозвониться в ЖЭК.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Пожалуйста, войдите, чтобы комментировать

Вы сможете оставить комментарий после входа в



Войти

×