yagichev 55 Жалоба Опубликовано 12 февраля, 2018 Ваше звернення №Я-5/0/6/15-18 опрацьовано Тема звернення: Аварійні ситуації та витоки каналізації Текст звернення: В будинку на першому поверсі здійснює свою діяльність магазин ”Бджілка”. Магазин має власну кулінарію. Через відсутність жироуловлювача періодично забивається каналізація будинку та як наслідок після кожної аварії у під’їзді житлового будинку стоїть нестерпний сморід. Результат: Міська дворова каналізаційна мережа від будинку №1А по вул. Сікорського на момент обстеження знаходиться в задовільному технічному стані, працює лотками без підпору. Також повідомляємо, що згідно п.1.3. "Правил користування системами централізованого комунального водопостачання та водовідведення в населених пунктах України", затвердженими наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 27 червня 2008 року №190, Водоканал обслуговує лише ті вуличні, квартальні та дворові водопровідні та каналізаційні мережі, споруди і обладнання, а також технологічні прилади і прилади на них, які перебувають у нього на балансі та не обслуговує внутрішньобудинкові каналізаційні мережі. Короче это к КЖС так как внутри дома аварии)) Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Lyudmila 296 Жалоба Опубликовано 12 февраля, 2018 Сергей, мне кажется они нахимичили с ответом. Себя перемудрили. Ведь согласно законодательства - ве мі заключаем договора с поставщиком услуг - в данном случае это водоканал. И с тем же водоканалом у пчелки должен быть договор . Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты