Перейти к содержанию

Жилец

Пользователь
  • Публикаций

    27
  • Зарегистрирован

  • Посещение

Сообщения, опубликованные Жилец


  1. На ваше усмотрение вкладываю немного поправленный текст. Лигвистически и пунктуация.

     

    Голові Шевченківської РДА Горязі Олегу Олексійовичу

    01030, м. Київ, вул. Б. Хмельницького 24

    Президенту Асоціації «Промислово–будівельна група Ковальська"

    01011, м. Київ, вул. Панаса Мирного 4

    Пилипенко Олександру Сергійовичу

    Генеральному Директору ТОВ «Ковальська-Житлосервіс»

    02141, м. Київ, вул. Є .Чевдар 3

    Муляру Миколі Іллічу

    Копія Начальнику ЖЕД 16 ТОВ «Ковальська- Житлосервіс

    м. Київ, вул. Сікорського 1

    Остапенко Світлані Григорівні

    Лущеко Володимира Івановича

    м. Київ вул. Сікорського 1б, кв. 146

    Тел. 067 653 31 28

     

     

    С к а р г а

    На Заяву від 05.09.2014 р., прийнятою для розгляду 09.09.2014р.

    ( Підписана мешканцями будинку в кількості 17 осіб).

    Заява не розглянута в передбачений Законом термін. Питання, викладені в Заяві, не потребують додаткового вивчення ст.20 Закону України про звернення громадян. Навпаки, заходи, стосовно підготовки будинку до експлуатації в осінньо–зимовий період, повинні вирішуватись негайно.

    Згідно Закону України «Про Житлово Комунальні послуги» ТОВ «Ковальська Житлосервіс» повинно надавати послуги відповідно до нормативів, норм, стандартів, що передбачено Законодавством України.

    Ним (ТОВ Ковальська-Житлосервіс) порушені пункти ст. 20, щодо прав споживача, а саме: 1.1 - надання якісних послуг, 1.2 - отримання інформації про послуги, 1.4 - усунення недоліків у наданні послуг, 1.5 - зменшення розміру оплати, 1.8 - здійснення перевірки послуг у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, 3.1- укладення договору на надання послуг ; Ст. 21 щодо обов’язків Виконавця, а саме: 2.1 - забезпечення якісних послуг, 2.3 - укладання договору, 2.4 - надання нформації про перелік послуг, структуру, 2.5 - підготовка до осінньо-зимового періоду, 2.6 - розглянути в відповідний термін скарги, 2.9 - вести облік вимог(претензій) споживачів.

    Згідно до ДБН В 2.5 -64 п.6.2 - температура води в місцях водозбору повинна бути не менше 55 * С а циркуляційної не менше 50*С. п.6.6 – тиск питної води повинен бути не більше 0,45 МПа, а на відмітці найвище розташованих приладів не менше 0,20 МПа але не більше 0,45 МПа , п.7.5- якщо тиск більший за вказаний п.6.6 то треба встановити регулятори тиску або забезпечити зонне водопостачання з урахуванням ДБН В 2.2-24 п.5.5. (СНиП 2-2-24). При зонуванні насосне обладнання необхідно влаштувати окремо для кожної зони. Тиск повинен підтримуватись – автоматично.

    Виповнюємо розрахунок.

    Вільний тиск в системі розраховують по формулі Нг=Нпл+(н-1)Нєт+Нпр. Де Нпл =10 м. Н =24 поверхи, Нєт =4м. Нпл= висота останньої точки водо розбору = 0,9 м.

    10+(24-1)*4+0,9 = 102,9 метри або 10,3 АТМ ,чи 1,03 МПа. У нашому випадку тиск до 09.09.2014р.був 0,85 МПа що менше зазначених показників на 2 АТМ чи 0,2 МПа. Що є порушенням норм Законодавства України.

    Температура гарячої води на даний час від 40 до 44 * С, тиск на 22 поверсі 0,17 МПа а на 24 поверсі не більше 0,9 МПа. При цьому не забезпечується норма СНиП 2.04.01 п.3.2 де мінімальна витрата води = 0,3 л/с. це прибдизно 0,25 МПА. Зазначаю, що побутова техніка (посудомийна, пральна машина) розрахована на мінімальний допустимий тиск в 0,1 МПА. Одночасна робота цих приладів може привести до виходу їх зі строю.

    Прошу виправити вказані порушення, які мають місце з початку заселення будинку і зробити перерахунок послуг,що наданні в неналежному виді та об’ємі.

    11.09.2014 року ЖЄД-16 підвищив тиск в мережі водопостачання на 0,05 МПа і температуру носія на 2-30С (стало 44-46 градусів), що не дало відповідних результатів і зроблено було, на мою думку, для формальної відповіді на мою Заяву від 09.09.2014 р. Це не підхід до справи. Тиск на 24 жилому поверсі в квартирі повинен бути не меншим 0,2 МПа з мінімальною витратою води 0,3 л/с, а температура носія не менше 500С - згідно Законодавству України. З 19.09.2014 все стало як було, температура теплоносія впала до 40-44 градусів, тиск у водопроводі не відповідає нормам.

    З метою наведення порядку під час оплати "недогрітої" гарячої води та запобігання впровадженню судові справи, просимо дозволити встановити в квартирах багатотарифні лічильники гарячої води типу «Архімед» або інші прилади, сертифіковані в Україні.

    Згідно розпорядженню КМДА від 09.03.2011р № 307 Про впорядкування послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій в м. Києві ТОВ «Ковальська-Житлосервіс» повинно здійснювати прибирання на лісничих клітинах: п.2 Вологе прибирання до 3 поверху – щоденно, крім вихідних і святкових днів, миття 2 рази на місяць. На вищих поверхах – підмітання 2 рази на місяць і миття 2 рази на місяць; вологе обмітання павутиння, бруду зі стін, стель, вологе протирання карнизів, підвіконь раз на місяць. Контроль за своєчасною заміною ламп – щоденно, догляд за домовим устаткуванням. п.4.Прибирання ліфтових кабін, п.9. перевірка стану домових каналів, п.10. Забезпечення роботи систем протипожежної автоматики. Цих послуг ми не отримуємо.

    В будинку відсутні засоби пожежогасіння (вогнегасники, пожарні рукави), не забезпечений проїзд до будинку пожарної техніки. ДБН 2.2-15 2005.

    В ліфтах призначених для перевезення людей перевозяться будівельні матеріали: цемент, шпаклівка, клей та ін., все це за ногами носиться в квартиру. Вантажний ліфт, який знаходиться на вході в під’їзд, не використовується.

    Система охорони не працює. Не працюють прилади безпеки під’їзду, хвірток (вийшли з ладу і зняті), не ведеться охорона території комплексу, хоча за цю послугу знімається плата. На території знаходяться автомобілі, які не належать мешканцям Зеленого Острову. Відсутня система пропуску. Пропуски на в’їзд видаються без перевірки документів на право власності чи оренди приміщення, документу особи, що бере перепустку, техпаспорту автомобілю. Не ведеться контроль за автомобілями, які зупиняються на тротуарах, газонах. Не зроблена розмітка місць для стоянок автомобілів мешканців і гостей комплексу.

    В під’їздах нема енергозберігаючих технологій (світло використовується не раціонально), не виконані роботи щодо підготовки до зими (є пошкоджені двері, інші не обладнані пружинами чи доводками). Це призведе до надмірної трати Теплової та Електричної енергії, а також їх неправової сплати жителями комплексу.

    Ми не бажаємо платити за чиєсь недбальство, чи скоріше за все - некомпетентність.

    Вхід в під’їзд не перешкоджає проникненню холодного повітря в будівлю. Місце консьєржа не утеплено. Зимою вони користуються електрообігрівачами, що призводить до додаткової сплати мешканцями витрат на освітлення під’їзду. Відразу виникає питання – наскільки це Законно? Де договір на надання послуг на цей вид діяльності? Розрахунок витрат і проект робочого місця працівника. Прошу надати ці документи.

    Двері на допоміжну пожарну сходову клітину пошкоджені, там немає системи опалення (не передбачено проектом) і холодне повітря буде проникати до останнього 24 поверху. Крім того на цьому вході не забезпечується система охорони дому. Консьєрж не контролює ці двері. Це зводить нанівець саму природу надання послуг охорони (консьєржа).

    В під’їздах нема інформації про перелік надання послуг, тарифів та їх обґрунтування.

    Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України № 869 від 01.06.2011р і наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 390 від 30.07.2012р. п.2.7 прошу надати мені вичерпну відповідь по цим питанням в письмовому вигляді.

    За фактом порушень скласти відповідні Акти, зробити перерахунок неякісно наданих послуг, виправити недоліки в роботі Товариства.

    З повагою,

    Лущеко В.І.

    кв.146.


  2. это большая проблема в данном комплексе. Очень плохой фасад и полый кирпич. Мы тут пере зимовали. Это нечто. Ветер и в стене, и в розетках, и в ванной просто сдувает при открытом балконе ;(((


  3. Приношу извинения, было много личных моментов. Пока в ЖЭКе не были. График их работы как у нас всех ;((( Но чем дальше, тем больше хочется их просто удушить за наш "проходной" двор. ;(((


  4. В третьем парадном в коморке, где выгружают мусор из мусоропровода на улице, уютно поселилась стиральная машина и пр работников ЖЕКа. Делаем вывод - открывать мусоропроводы не будут. ;)


  5. Дуже цікаво! Навіщо патруль, якщо двір "начебто" охороняється???

    Всім привіт!

     

    В вівторок ввечері (близько 22:00) випадково виглянула у вікно і побачила таку картину: у дворі група чоловіків (6-8), на вигляд схожі на "гопніків", з пивом у руках, підозріло приглядались до окремих машин і мотоциклів. Посидівши біля тенісного столу пішли геть. Наступного дня мене замучила цікавість, і я запитала в охоронця що то за підозрілі люди. Як пояснив мені охоронець - це мешканці нашого будинку, які патрулюють двір. Чесно кажучи, якби я зустрілась в одинадцяті вечора з таким "патрулем", злякалась би не на жарт. Перечитавши всі теми форуму, на жаль, не знайшла жодної інформації щодо патрулювання. Якщо хтось знає щось про це, відпишіть будь ласка.

     


  6.  

     

     

    Буду спускать колёса тем, кто припаркует машину на тротуаре!!!

     

    Тебе не кажется, что по твоей логике, надо тогда поломать тебе ноги, когда ты будешь идти не по тротуару?

    Нет, можете пробовать! Тротуары для пешеходов! Увижу машину на тротуаре - выговор охране и спущенные колеса!

    :D  :D  да охране пох на все эти выговоры...

    а за спущенные колеса - буду знать кого искать, если что :)

    А наклейки не ты ли часом на лобовые стекла помещаешь? :)

    интересный вопрос- если Вы получали наклейку, то паркуетесь как мудак????? Прикольно, сами признались ;)))

  7.  

     

     

    вимкнути воду на проведення робіт - 200 грн без квитанції  (піднятися на поверх, відкрити дверку і повернути 2 крани)підключення 3х фазного живлення - 700грн без квитанції   (піднятися на поверх, відкрити дверку і підключити кабель)а коли починаєш говорити про прибирання на поверхах - ось тут відкривається рот, напевне за живе задіває.Дуже хамлять при розмові - таке враження, що це не вони працюють за наші гроші, а навпаки

     

    Абсолютно согласен. Добавлю: 700 грн - это минимум, но потом на вас распространяется акция - ключик от щитка с входными автоматами квартир за 50 грн )))
    а стоимость входного ключа в парадный - 120 грн????

    Про ключик непонятно... В начале года получил бесплатно два магнитных ключика, пропуск на авто получил со второй попытки (с первой небыло бланков) - все бесплатно. Это если я сейчас пойду за ключиком с меня теньге будут просить???
    может зависит от того кто выдает;(((

  8.  

    кстати, удивительно то, что возле дома 1а, замок починили в течении 1 или 2 дней, когда он поломался, но в то же время сделать две калитки в парк уже минимум месяц не могут  :(

     

    Сначала они работали, а потом... Я думал, что замки сняла администрация, только не понял зачем...

    Собираемся пойти в ЖЭК и сделать запрос стоимости всех услуг, а также отказаться от тех, которые не предоставляются, с письменным уведомлением об отказе оплаты. Надоело!!!!!

    PS. Посмотрим, что получится ;)


  9. Предлагаю Вашему вниманию тех, кто скорее всего проживает в нашем комлексе и плевать хотел на других. Выкладывайте в эту тему свои фото, жильцы должны знать своих "героев".

    post-47-0-50854700-1406735387_thumb.jpg


  10.  

     

     

    а кто-то в курсе о каких ключах для шлагбаумов писали на листовках в домах? это на въезд на территорию или в паркинг?Возможно есть смысл давить на то, что бы отказаться от пропусков и подъемов шлагбаума, кому надо - те купят ключ и будут заезжать.

    Это скорее всего для паркинга и по заоблачным ценам...

     

    это пульты на шлагбаум как на въезд в комплекс, так и на парковку. Потом на въезд в комплекс сняли, т.к. первая маша на заехала, не посмотрела назад и опустила шлагбаум на крышу следующему авто ;( надо теребить ЖЭК. Они за это получают деньги!!!!!!

     

    На счет того что одна машина заехала а следующую авто накрыло это - бред. Во первых во второй машине есть пульт,второе на этой системе как правило стоят датчики движения и он автоматически останавливает действие шламбаума или ворот. Читайте мат часть.

     

    Можно читать мат часть , но не в этом комплексе.;(((( По крайней мере, такое было объяснение от охраны и ЖЭКа. Мы заинтересованы, чтобы пульт работал, поскольку за него заплатили и являемся владельцами парковки ;((((


  11.  

    вимкнути воду на проведення робіт - 200 грн без квитанції  (піднятися на поверх, відкрити дверку і повернути 2 крани)підключення 3х фазного живлення - 700грн без квитанції   (піднятися на поверх, відкрити дверку і підключити кабель)а коли починаєш говорити про прибирання на поверхах - ось тут відкривається рот, напевне за живе задіває.Дуже хамлять при розмові - таке враження, що це не вони працюють за наші гроші, а навпаки

    Абсолютно согласен. Добавлю: 700 грн - это минимум, но потом на вас распространяется акция - ключик от щитка с входными автоматами квартир за 50 грн )))
    а стоимость входного ключа в парадный - 120 грн????

  12.  

     

    Дорогие соседи, мы все стремимся к жизни в новом и чистом доме.

    Для этого давайте возьмем за правило, что МЫ ВСЕ ОТВЕЧАЕМ ЗА СТРОИТЕЛЕЙ, КОТОРЫХ ПРИГЛАСИЛИ.

    Если строители:

    - гадят и оставляют строительный мусор на этажах, балконах и лестницах

    - засоряют канализацию тем же строительным мусором и т.д.

    убирать и нести ответственность за причиненный ущерб должны владельцы квартир, в которых работают такие "мастера".

    Я категорически против того, чтобы НАШИ ДЕНЬГИ, которые мы вносим за обслуживание дома, ЖЭК тратил на ремонт лифта, дверей, покраску стен, украденную фурнитуру, на оплату аварийного ремонта канализации, засоренной строймусором и компенсацию всего ущерба и вымывание грязи, устроенной строителями.

    Все требуют от строителей качественного ремонта в квартире, но при этом не все смотрят и контролируют, что они творят вокруг.

    Строители уйдут, а нам останется грязный рваный дом.

    Это недопустимо!

    Оплачивать уборку дома и возмещение причененного ущерба должны собственники квартир, которые не проследили за деятельностью своих строителей, которые загрязняют и разрушают наш новый дом!

     

    поддерживаю
    на все 100%
×